czwartek, 27 marca 2014

lekka pizza owocowa

Już była pizza na placku ryżowo grahamowym z warzywami! Dziś  prezentuje hit moich dzieci lekka pizza na placku ryżowa udekorowana serkiem śmietankowym light i owocami.
1-2-3 i pizza gotowa


Składniki: (na dwie małe pizze)

  • 2 placki ryżowo grahamowe ( ja użyłam firmy Suny Corn)
  • 1 duży banan
  • 1 średnie jabłko
  • 1 łyżeczka soku z cytryny
  • trochę suszonej Żórawina
  • serka śmietankowego kanapkowego light (ja używam Delikat z biedronki w prostokątnym opakowaniu)


Wykonanie:

  1. Pokroić banana w podłużne talarki, wrzucić do miseczki.
  2. Jabłko obrać, pokroić w plastry i dodać do bananów.
  3. Pokropić owoce sokiem z cytryny i delikatnie wymieszać tak aby cytryna wszędzie dotarła
  4. Następnie wyjąć placki i posmarować cienką warstwą serka.
  5. Owoce wykładać według własnej aranżacji na placku.
  6. Gotowe.


Ja pokroiłam placka radełkiem do pizzy na 4 części jak pizze i dzieci były zachwycone.

Smacznego!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz