środa, 21 maja 2014

Tęczowe Smoothie pomarańcz-kiwi-banan

Pisałam wam już na FB, że w środę mój dzień stał się lepszy jak zobaczyłam tęcze na niebie. Uwielbiam tęcze, czy to torty tęczowe, babeczki, napoje... wszystko kolorowe.
I tak sobie pomyślałam jak tu sobie dziś umilić dzień, bo tęczy niestety nie ma. Więc wpadłam na pomysł nazwania i udekorowania mojego następnego Smoothie tak trochę w tym kierunku.

No to miksujemy!!



Składniki: (na około 320 ml)

  • 1 średni pomarańcz (90g)
  • 1 średnie Kiwi (80g)
  • 1 średni banan (90g)
  • 15g orzechów nerkowca (solone)
  • 2-3 kostki lodu (opcjonalnie)
  • 8 płaskich łyżek jogurtu naturalnego (100g)


Wykonanie:

  1. Lekko zmielić orzechy i odłożyć na bok.
  2. Jak używasz lodu pokruszyć go na drobny mak i odstawić na bok. (ja nie użyłam lodu ale jak jest gorąco chętnie go dodaje).
  3. Do blendera wrzucić pokrojonego banana, kiwi (obrane), obranego oraz oczyszczonego pomarańcza i zmiksować na gładki mus. (zostawić trochę owców do dekoracji)
  4. Dodać jogurt i ponownie zmiksować.
  5. Następnie dodać orzechy (zostaw odrobinkę do dekoracji) i blendować przez 10 sekund.
  6. Jak używasz lodu trzeba dodać go teraz i wymieszać łyżeczką.
  7. Przelać Smoothie do szklanki i udekorować owocami i orzechami.
Smacznego!!

A takie rzeczy pieczemy na Tortowe Rewolucje 

Babeczki Cytrynowo-Kremowe

Podoba ci się przepis?
A może już go wypróbowałaś/eś?
Daj mi znać co o nim sądzisz!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz